Noord Frankrijk - weer thuis.

16 juli 2014 - Hellevoetsluis, Nederland

Woensdag 16-7-14 vannacht was de laatste nacht in de camper, als we wakker worden is het al zonnig. Eerst douchen, brood halen, ontbijten en zo rond 9:00 hr rijden we weg van de camping. Eerst gaan we een stukje binnendoor om op de snelweg te komen. We rijden de route langs de kust richting Calais. We hebben geluk, op de A16 is in de tegenovergestelde richting een ongeluk gebeurd, we zien een enorme file pfff, je zult er maar staan. Via de Westerschelde tunnel rijden we richting de Zeeuwse eilanden, zeelandbrug, Zierikzee zo naar de N57. En dan....
zo ongeveer 14:00 zijn we weer thuis. Eerst de katten begroeten, de tuin is ook ietwat uitgelopen!!!
We hebben de camper uitgeruimd, met behulp van Sylvia, ik heb de scooter gepoetst, grondzeil schoongemaakt, garage van de camper schoon en alles wat daarin hoort staat er weer schoon in. Met zijn vieren, Syl, Jef en wij een pizza gegeten, nog wat verder opgeruimd, morgen de rest.
 De was draait, en wij zitten nog even na te genieten in de avondzon.

Vandaag 380 km gereden.

Zo zijn de afgelopen vier weken snel voorbij, we hebben veel gezien, gewandeld en gedaan. Dit levert een berg foto's en filmpjes op waarvan al e.a. op ons reisverslag te zien was. Hier is nog een berg werk aan om een mooi verslag van te maken zodat  de rest ook kan meegenieten van dit alles.
Morgen de camper terugbrengen, vrijdag even niets tot maandag ochtend, dan verwacht de baas ons weer..........

Iedereen bedankt voor het meelezen en meebeleven van onze reis.