Rustdag op de camping !!

6 juli 2014 - Aranjuez, Spanje

Zondag 6-7-14 Vandaag heerlijk uitgeslapen, we waren er om 8:30 uit.!! Het is een beetje bewolkt maar wel warm, eigenlijk de hele dag, zon, bewolking, wind en warm. Vandaag dus een rustdag gehouden, beetje gelezen, geluierd en een poging gedaan om de satelliet aan de praat te krijgen, uiteindelijk ben ik daar ruim 2 uur mee bezig geweest, de oplossing was zet het ding op tafel en dan heb je meteen de juiste richting te pakken. Dan het geheel aan tafel vastbinden en verzwaren want door de wind waaide het spul er zo vanaf. (Foto) Wat wilde ik zien ? De formule 3 masters op Zandvoort, winnaar Max Verstappen !!!!
Toen we gisterenmorgen vertrokken naar Madrid waren de plaatsen rondom nog ruim leeg, bij terugkomst alles bezet met Spanjaarden die hun weekend vieren op de camping, ook bij alle vaste plekken waren mensen aanwezig. Als ik dit schrijf is het 21:30, we zien nu de laatste caravan weer vertrekken, ook de vaste plekken zijn weer opgeruimd, alles dicht en de mensen weer naar huis.
De Spanjaarden doen een hoop moeite voor een weekendje met de familie op de camping.
Morgen gaan we weer verder, richting Parque Natural de Monfrague.