Regenachtige dag maar we blijven relaxed !!

13 juli 2014 - Cognac-la-Forêt, Frankrijk

Zondag 13-7-14 vanmorgen na het douchen begon het regenen, moest nog brood halen, brrrr nat. Volgens de mensen van de camping is het vandaag regen en morgen zon.!!! Wij zijn op doorreis dus zien we het wel vandaag. Stukje binnendoor om op de snelweg te komen, we gaan richting Limoges. Het plan is om Oradour te bezoeken maar als we daar aankomen plenst het. (Hadden hele morgen al regen)
We hebben besloten dan maar door te rijden naar de camping vlakbij, Des-Alouettes, een leuke camping van Nederlandse eigenaren. Hier waren we in 2010 ook al eens geweest. Helaas het regent en het regent....., maar we zitten droog, dan maar boekje lezen en relaxen. Pffffff daar wordt je wel uitgerust van !! Vandaag geen foto's want het regent, misschien morgen een update van de camping.
We gaan morgen een tweede poging doen om toch Oradour te bezoeken, als het dan droog is gaat dat wel lukken. Na Oradour is het de bedoeling om verder noordwaarts te reizen.