Adios Espana

12 juli 2014 - Séniergues, Frankrijk

Zaterdag 12-7-14 het was al weer te vroeg morgen, heerlijk geslapen, de temperatuur was aan de lage kant en dan is je bedje heerlijk!! Na het ontbijt de camping afgerekend, de baas zelf komt het electra  loskoppelen, hij loopt te zuchten als hij weer een afgewaaide tak ziet, de wind is niet normaal zoals ik van hem begrijp. Ik bedank hem en geef hem een  compliment over de camping, ik krijg een vrolijk Ariverdegi terug. We rijden om 9:30 weg, nemen de N260 en komen wederom over fraaie wegen, omhoog/omlaag, bochten, uitzicht, super. We rijden vervolgens over de A138 richting Bielsa, de weg loopt gelijk aan de Rio Cinca. We komen uit bij de Tunel de Bielsa, deze is 3km lang en ongeveer in het midden is de grens Spanje/Frankrijk. De afdaling vanuit de tunnel is ook prachtig. We rijden nog een heel stuk binnendoor maar moeten toch een flink stuk snelweg pakken anders zijn we er over een week nog niet. We zijn nu op camping Domain de la Faurie, in  Seniergues (Frankrijk). Een mooie camping, vriendelijke mensen, grote plaatsen en goed verzorgd.
Vanavond gaan we in het restaurant wat eten.
Morgen trekken we verder, vandaag 409 km gereden.