Soms is verkeerd rijden ook mooi

26 juni 2014

Donderdag 26-6-14. Nadat we gisterenavond "in de ban van de ring" waren hebben we heerlijk geslapen, uiteindelijk was het rustig op de camping. Na het ontbijt alles in de camper gepakt en zo rond 10:30 reden we weg van camping Masnou. Het eerste doel was het Dali museum in Figuerez, aldaar in de stad aangekomen, door smalle straatjes reden we voor het museum langs, lokaal alleen parkeergarages en daar past de camper niet in. Op zoek gegaan naar een parkeerplek, niet te vinden, tja dan wordt het lastig. Dali museum moet maar wachten tot een andere gelegenheid, helaas. Besloten om verder te rijden naar de volgende camping, onderweg een flinke bui gehad, en weer droog. Deze rit was ook best een puzzel, we kwamen per abuis ( van de Garmin) op een zeer spectaculaire weg (GOPro momentje) richting Sant Miquel del Fei, een oud klooster in een spectaculair uitziend dal. Hier even rondgekeken en de Garmin nog eens opnieuw ingesteld, toen moest het goedkomen.  Zo rond 15:00 kwamen we aan bij camping L'illa, Sant Quirze de Safaja. Een kleine twee sterren camping met veel vaste staanplaatsen, het is nu stil maar in het weekend zal het we druk zijn. We hebben heerlijk in de zo'n gezeten, bijtanken (=slapen). Zo tegen etenstijd, 19:00, ging het regenen, daarna weer een zwak zonnetje. Als ik dit zit te schrijven hebben we gegeten, afgewassen, bakkie gedaan en zitten we wel in de camper omdat het frisjes wordt, als gevolg van wederom een buitje.  Deze blog zal later op de site komen, reismee is niet te bereiken.
Vandaag 217 km gereden.

1. Tonny jonkers:
    27 juni 2014
    Jammer dat het museum van Dali niet is gelukt .Het is echt de moeite waard, dus hou het maar in gedachte voor een volgende keer.
  2. Adri en Ursula:
    27 juni 2014
    Hoi mam , gaan we zeker doen!
    Moet zeggen we waren al lang blij weer uit de nauwe straatjes van de stad te zijn!
    Volgende keer beter.