Super gave camping

30 juni 2014 - La Fresneda, Spanje

Maandag 30-6-14. Zoals elke morgen weer vroeg wakker, maar nu ook op tijd eruit, het is wederom mooi weer en geen wind. We hadden nl de afgelopen dagen erg veel wind, daardoor had ik ook de luifel niet uit kunnen zetten en je merkt het ook goed met rijden. Na het ontbijt nog even snel bij het stuwmeer gekeken, was nu als een spiegeltje zo glad. We reden zo rond 10:50 weg van de camping, ons eerste doel een Mercadonna - supermarkt, in Alcaniz was er een volgens de Garmin, wat we niet wisten was dat deze midden in de stad was en alleen parkeergarage voor de deur !!!! Dus dan maar doorrijden, de stad uit, ik moest ook eerst tanken want de bodem was in zicht, pfff al snel een tankstation op de route met daar tegenover een Simply - supermarkt !!! Daar hebben we onze inkopen gedaan om vervolgens door te rijden naar La Fresneda, hier is de camping genaamd La Fresneda een super gave camping van Nl eigenaren, Joost & Jet. De camping heeft maar 25 plaatsen, en verder alles wat je nodig hebt. Vanaf de camping is van alles te ondernemen, we gaan hier zeker gebruik van maken. Het plan is om hier een dag of vier te blijven.

vandaag 77km gereden (lekker weinig dus)

Wordt vervolgt.