Zon, regen, zon, regen, zon, regen .....

1 juli 2014 - La Fresneda, Spanje

Dinsdag 1-7-14. Heerlijk geslapen, gisteren avond zagen we een heldere sterrenhemel met sterren zoveel had ik nog nooit gezien. Vanmorgen lagen de bestelde croissants en stokbrood op tafel onder de luifel, wat een service !!
We zijn na het ontbijt op pad gegaan voor een wandeling, route vanaf de camping, duur ongeveer 1 3/4 uur, wij vertrokken om 10:30 en waren 13:15 terug op de camping. Tja, telkens een fotomomentje dat kost tijd. We zagen onderweg al bewolking en donkere wolken, naarmate we dichter bij de camping kwamen was de zon al aardig verdwenen. Precies op tijd terug dus, een heftige onweersbui met alle erop en eraan, ook hagelstenen, oeps die moet je niet op je kop krijgen. (Zie foto). We hebben het middageten maar even in de camper gedaan. We zitten nu weer onder de luifel, de bui drijft verder en de zon is er alweer. Maar helaas dat is van korte duur, het is nu 18:00 hr en eindelijk droog. Nu komt er een schraal zonnetje door, binnen is alles droog. Ondanks het schrale zonnetje komt de regen terug. Vanavond gaan we Tapas eten op de camping.

Tot zover vandaag, geen km's gereden wel 3 uur gewandeld.