Koers : Madrid

4 juli 2014 - Aranjuez, Spanje

Vrijdag 4-7-14 Het heeft gisterenavond de gehele avond geregend, voordeel was wel dat het rustig was op de camping. We hebben prima geslapen na een spelletje ruimtevaarders van Catan. Drie keer de speluitleg gelezen en nog hebben we zoiets van geef ons maar een potje Yhatzee.!! We waren snel reisklaar (er was niets uitgepakt) en zijn om 9:30 vertrokken vanaf de camping. In het dorp toch nog even gestopt om wat foto's te maken, het licht was nu toch anders als gisteren. Via een geweldig mooie route verder gereden, GOPro moment, door een kloof. Op een gegeven moment zagen we een parkeerplaats, laten we even stoppen, hier was een waterval, even naar toe gelopen, was zeer de moeite waard. We hebben weer grote hoogte bereikt, een pas van ruim 1600 mtr hoogte, schitterende wegen en vergezichten. Na een paar keer stoppen, omdat het zo mooi was kwamen we bij een punt genaamd Ventano del Diablo, een opening in de rotsen waarbij je in een holte staat met drie openingen, spectaculair !! Bij Cuenca hebben we inkopen gedaan envervolgens de rit voortgezet richting camping Aranjuez, in Aranjuez. Een keurige camping. We zijn vanaf de camping de stad ingewandeld 10 min, door een park. De stad heeft oude paleizen en tuinen, de moeite van een bezoek waard.
De planning voor morgen is Madrid, op de scooter naar het treinstation en dan  met de trein naar Madrid. Zometeen eerst wat eten en misschien nog een spelletje gewoon Catan. Als ik dit op de site post zitten we nog heerlijk buiten voor de camper.